torsdag 2 september 2010

Äntligen ett inlägg om Extended Essay ;)

Idag vaknade jag sent utan att vara stressad eftersom jag började senare. Jag gick och lade mig vid elva igår så jag fick exceptionellt mycket sömn, så jag vaknade pigg, men fortfarande förkyld :( Och nu är det ännu värre, men sen blir det bättre för jag känner mig själv. Så länge jag kan göra allt jag vill göra klagar jag inte alltför mycket.

När jag kom till skolan hade jag det fruktade Extended Essay-återkopplingsmötet. Fruktade för att David sagt att vi kommer bli helt knäckta när han ger kritik på det vi skrivit under sommaren. Fast jag gick därifrån hel. Jag fick lite tips, men han tyckte att det jag hade skrivit var bra överlag och att jag inte kommer behöva stressa med extended. Nu var det ju ett tag sedan jag skrev om Extended, så jag höll mitt löfte ;)

Resten av dagen flöt på i vanlig takt och avslutades med VH-E-möte vilket jag har saknat mycket.

Jag ska försöka lägga mig tidigt idag med så att jag är pigg imorgon. Då ska jag shoppa inför helgen och flytta lite saker till lägenheten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Google Analytics Alternative