onsdag 1 september 2010

Jag har knappt någon röst, men jag utnyttjade min rösträtt

Ganska händelselös dag. Hade inte så mycket röst idag, men jag utnyttjade min rösträtt.

Jan Björklund kom till vår skola och pratade och svarade på frågor. Det var kul att han tar sig tid att prata med de unga väljarna, men kom igen! Kalla kriget slutade på 90-talet!

Efter skolan skulle jag ha gjort någonting väldigt spännande, men det blev inställt p.g.a. sjukdom, så därför kunde jag inte avslöja min hemlighet idag. Istället gick jag och röstade på Norrköpings Stadsbibliotek där jag sitter och skriver nu. Det var äckligt att slicka på tre stycken kuvert, men det var det värt!

Jag tänkte skriva lite mer ikväll om varför jag röstade som jag gjorde, för jag hade ju faktiskt funderat mycket innan jag gjorde det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Google Analytics Alternative