fredag 20 augusti 2010

ASOS - ASAP!

Gosh, vad sent det blir varje kväll! Kom precis tillbaka från Motala efter ännu en föreställning :) Imorgon har jag ingen, så då ska jag passa på att plugga. Hur skulle jag annars tillbringa en fredagskväll? ;) Idag lyckades jag ta mig upp tidigt och åka till skolan trots att jag hade sovmorgon. Jag hade deadline på min World lit. 2 rough draft, som sagt, och jag fick allt ihop ett. Jag ska göra en djupanalys på ett utdrag ur 1984 :) Imorgon är det history essay och biologiprov och jag vill verkligen göra bra ifrån mig! Nu borde jag dock sova, ska bara äta lite gröt först.

Som jag skrev för ett tag sen finns det lite saker jag måste köpa. Jag har länge velat ha ett par högre kängor - redan förra året tror jag, men det köpet blev aldrig av. När jag hittade ett snyggt par på ASOS (köper alla skor därifrån nowadays, verkar det som) bestämde jag mig för att jag ska få mina efterlängtade kängor. Jag gillar inte att spendera mycket pengar på en gång, men för ett par ordentliga kängor är det väl bara att betala. Dessutom går värde före pris, och jag klarar inte hösten utan dem.

Sen hittade jag ett halsband som jag bara måste ha. Visst är det snyggt? Det fina med ASOS är att jag alltid tänker: "Om jag ändå ska beställa någonting och betala frakt borde jag beställa någonting mer". Då kan jag få treats som det fina halsbandet utan att få dåligt samvete :)
Någonting annat som lär inhandlas snarast är ett par mossgröna jeansleggings. Jag har redan sett ett par till ett bra pris. Det lär ju bli mycket svart i höst med, men de kan vara snygga att bryta av med. Jag har ett par mossgröna byxor, men de är så stora och once you go tight you never go back ;) Så känner jag nu i alla fall, men det kanske ändras några år och några kilon senare. Haha, det hoppas jag i så fall, för det skulle nog inte se särskilt attraktivt ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Google Analytics Alternative