fredag 13 augusti 2010

En extra dag på veckan

Under de senaste dagarnas extended-skrivande har jag flera gånger önskat att den här veckan skulle ha en extra dag så att jag skulle få lite mer tid att skriva och lite mer sömn på nätterna. Min önskan gick i uppfyllelse då jag upptäckte denna extra veckodag. På lördag har vi tydligen ingen föreställning (men köp gärna biljetter till en annan föreställning!) så då får jag en heldag att skriva på.

Det är ju trots allt trevligare att skriva när man är vaken och inte har panik. Idag har jag fått en hel del skrivet om ruttna lik, levande hus, meningslöst babbel och krångliga skor. Okej, det lät kanske inte så trevligt, men så är ju mitt ämne "hopplöshet" också... Allt känns bra, men jag måste hitta på en fyndig titel till uppsatsen också. Det kommer när det kommer, men jag vill att den ska komma nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Google Analytics Alternative