onsdag 11 augusti 2010

Back to school and Joy

Idag var jag som sagt i Linköping och två av de tre planerade punkterna blev avklarade. Mötet med David gick bra. Han fick inte titta på uppsatsen innan måndag så vi diskuterade mest EE-tips och sommaren. Det var skönt att återse min kära skola och jag längtar till på måndag. Mitt andra möte gick bra. Kul att träffa folk, men synd att så många flyttar. Någon lägenhetsvisning blev det som sagt inte, och det kan inte bli förrän nästa lördag och då vet jag inte om jag kan - vi får se vad som händer. Jag bryr mig egentligen inte så mycket så länge det finns golv, väggar och tak, men jag tror nog att den ska vara fin :) Framåt kvällen fick jag lite Wilde-cravings och bestämde mig därför för att titta på The Importance of Being Earnest, filmen alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Google Analytics Alternative