fredag 20 augusti 2010

Jag blir snyggare för varje dag som går

Jag färgade precis ögonbrynen. De var lite ljusare än håret, vilket inte var så snyggt. Jag vill inte ens föreställa mig hur jag såg ut när jag brukade färga håret svart. I veckan färgade jag ögonfransarna svarta. Resultatet blev bra - ögonen ser piggare och större ut.

Nu sparar jag officiellt till den här frisyren:



Snyggt! Kort i sidan, men inte för kort och luggen har rätt form. Jag trivs bara när luggen är "spetsig" som på bilden, inte när den är så rund som nu. Jag försöker tvinga den åt sidan med mängder av hårspray, för jag hatar verkligen när luggen bara ligger rakt fram. Jag ser ut som en häst! Dock är den på väg att växa ut igen, (jag testade precis, och jag kunde slänga med luggen!) så ganska snart kan jag kanske få se ut så här. I håret, that is...

Nu ska jag äta min nybakade kladdkaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Google Analytics Alternative