fredag 27 augusti 2010

Mer eller mindre hemliga saker

Har jag gjort någonting utöver det vanliga idag? Jag har varit i skolan och sen haft föreställning. Hmmm...jo, jag tog emot ett fax för första gången i mitt liv. Det som faxades till mig var ett intyg från mitt försäkringsbolag som säger att jag är försäkrad i Ryssland. Det ska bli väldigt spännande att åka dit! Den tionde oktober bär det av.

Kulturnatten närmar sig också och även i år ska jag delta i hisspoesin. Imorgon ska jag försöka få bekräftat vilka andra som vill vara med. Det kanske blir lite revolutionära aktiviteter då också. Jag är glad för att jag får vara en del av det!

Jag har bokat in någonting annat idag också, men det är topphemligt och avslöjas först om en vecka. Spännande, va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Google Analytics Alternative