onsdag 11 augusti 2010

Idag: Tour de Linköping

Idag står det mycket på schemat och jag tänker ha min jacka även om det är soligt och varmt ute. Det blir:
  • Möte med David i skolan. Förhoppningsvis tycker han att jag är på rätt spår med min extended essay. Jag längtar väldigt mycket till skolan, så det blir som att komma hem.
  • Styrelsemöte. Det skulle vara igår, men det var bara jag och Stich som kunde, så då gör vi ett nytt försök idag :)
  • Titta på lägenheten (förhoppningsvis). Jag vill verkligen se lägenheten som jag ska flytta till i september. Det känns nästan overkligt, men väldigt skönt att äntligen få bo i Linköping.
Och på tal om något helt annat - här är min vargring. Eller om det ska föreställa rävar. Den är väldigt cool i alla fall. Jag gillar fina smycken, men jag har dumma fingrar som nästan inget passar på. Mina fingrar är smala och mina knogar är stora, så de ringar jag får på mig brukar bara snurra runt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Google Analytics Alternative