måndag 30 augusti 2010

Olycksdagen är här (typ)

Nu har Teaterbåten gått för sista gången den här sommaren. Allt är över. Tre och en halv månad tillbringade med världens underbaraste ensemble. Jag älskar er alla och kommer att sakna er! Vissa kommer jag träffa oftare än andra, men jag ska träffa er alla igen. Så är det bara! Förutom att ha träffat jättemånga underbara människor har jag lärt mig en massa på samma gång. Jag inbillar mig att jag har blivit bättre på att sjunga och dansa och jag fick mycket ansvar när det gäller saker omkring, t.ex. baren, vilket har varit en mycket bra upplevelse. Jag är glad att jag sökte jobb i Norrköpings kommun och fick det här jobbet. Det är en av de bästa sakerna som hänt mig.

Dagens föreställning var, enligt mig, den bästa av dem alla! Dels eftersom vi har spelat den så många gånger, men mest för att det var så mycket känsla idag! Alla var otroligt peppade och glada och ledsna på samma gång och resultatet blev succé! Inte många ögon torra i applådtacket. Tack till hela ensemblen och alla som varit med och jobbat med Teaterbåten! Tack för den tid vi tillbringat tillsammans den här sommaren! Tack och tack och tack! Jag älskar er alla! Nu är det bara att blicka framåt och se till att vi får träffa varandra igen!

Nu återstår det bara för mig att tvätta bort allt smink från dragshowen och sen gå och lägga mig. Kram på er alla!


Tänk vad lyxigt att bli sminkad av en make-up artist varje morgon! Men det här skulle kanske vara lite over the top till vardags? ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Google Analytics Alternative